Els esportistes del Club Bamesad han viscut un cap de setmana intens, els dies 28 i 29 de març, ple de competició, esforç i grans resultats.
Dissabte van disputar la II Jornada de la Lliga de Tennis Taula de la Comunitat Valenciana, en una jornada marcada per l’alt nivell de joc, partides molt igualades i un excel·lent ambient de companyonia entre tots els participants.
Cal destacar la victòria d’Eric Llàtser, així com els magnífics podis aconseguits per Xavi, Álvaro, Christian i José María, demostrant el gran moment de forma de l’equip.
Diumenge, el club es va desplaçar fins a Amposta per a participar en el campionat de natació. Una gran expedició, formada per 15 nadadors, entrenadors i familiars, va gaudir d’un esdeveniment extraordinari, on els nostres esportistes van tornar a brillar amb un gran botí de medalles, nombroses millores de marques personals i diversos reconeixements.
El treball continua: açò no para i cal seguir entrenant amb il·lusió i constància, perquè les grans competicions ja estan molt a prop.
1, 2, 3… BAMESAD! 💪 #EndavantEsports #JuntsSomMésForts


