El passat 9 de maig, el club Bamesad va posar punt final a la lliga de tennis taula a Onda amb uns resultats espectaculars.
Els nostres palistes van completar una gran temporada, aconseguint un gran nombre de pòdiums i deixant el nom del club ben alt.
🥇 Campions autonòmics:
• Vanesa Romero
• Álvaro Urgellés
🥈 Subcampions:
• María Díaz
• José María Arango
• Christian Beltrán
🥉 Tercers classificats:
• Christian Santiago
• Eric Llatser
• Roberto Nicolás
Enhorabona a tots i totes per l’esforç, la dedicació i el gran treball realitzat durant tota la temporada. Ara ens queda continuar entrenant i apretant per al Campionat d’Espanya Zaragoza26. Anem Bamesad! 🔥💪 #EndavantEsports #JuntsSomMésForts


