Cinc grans palistes del Club Bamesad van participar el passat 20 de juny en el Campionat d’Espanya de Tennis de Taula, celebrat a Saragossa, en la categoria de discapacitat intel·lectual, aconseguint uns resultats excel·lents.
🥈 En la categoria de síndrome de Down, Álvaro Urgellés es va proclamar subcampió d’Espanya, mentre que Eric Llàtser va aconseguir una magnífica tercera posició.
🥉 En la categoria adaptada, van pujar al podi Christian Beltrán amb una meritòria tercera posición i Jose Maria Arango amb una destacada quarta posició
👏 Complete la gran actuació Christian Santiago, que va finalitzar en una meritòria sisena posició.
💪 Uns resultats que reflectixen l’esforç, la constància i la dedicació dels nostres esportistes, que van representar el club amb orgull i esportivitat en una de les cites més importants de l’any.
❤️ Ha sigut un cap de setmana ple de nervis, emoció, calor i família. Uns dies intensos en què hem compartit alegries, aprenentatges i moments inoblidables dins i fora de la competició.
🙏 Gràcies a les famílies, entrenadors, acompanyants i a totes les persones que han fet possible esta experiència. Perquè més enllà de les medalles i les classificacions, el més important és continuar creixent junts com a equip i com a família.
💙 Orgull de Club Bamesad. Orgull dels nostres palistes.🏓👏


